A Green Observer

Τα τεκταινόμενα από την δική μας προοπτική

ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΛΙΜΠΙΝΤΟ ΣΤΑ ΥΨΗ 15/02/2013

Filed under: ΥΓΕΙΑ — quadrifoglioverdeteam @ 11:39
Tags: , ,

Επιλέγοντας να κάνετε Follow, Θα ενημερώνεστε πρώτοι για κάθε νέο άρθρο. Μπορείτε πάντα πολύ εύκολα να κάνετε Unfollow όποια στιγμή το επιθυμήσετε.

Βάλε αυτές τις τροφές στην καθημερινή σου διατροφή και ανέβασε τη λίμπιντο στα ύψη!

1. Γάλα

“Η συνταγή της Μητέρας Φύσης, για υγιεινή σεξουαλική ζωή, είναι τα πλήρη σε λιπαρά ζωικά προϊόντα, όπως γάλα, κρέμα και βούτυρο” υποστηρίζει η Kaayla T. Daniel, διατροφολόγος και συγγραφέας του βιβλίου The Whole Soy Story: The Dark Side of America’s Favorite Health Food. Για να παράγουμε σεξουαλικές ορμόνες χρειαζόμαστε αρκετά φυσικά, κορεσμένα λιπαρά – όχι τα trans όπως η μαργαρίνη ή άλλα λίπη.

2. Στρείδια

Ως γνωστό αφροδισιακό, αυτά τα θαλασσινά δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τη λίστα, αφού είναι πλούσια σε ψευδάργυρο, το οποίο βοηθάει στην παραγωγή σπέρματος και αυξάνει τη λίμπιντο. Δοκίμασέ τα μαγειρεμένα ή και ωμά.

3. Σπαράγγι

Αυτό το θαυματουργό λαχανικό ωφελεί (και) τη σεξουαλική σου ζωή. Η Genie James, συγγραφέας του βιβλίου In the Mood Again, στο οποίο έχει αφιερώσει ολόκληρο κεφάλαιο “sexy-healthy eating” για το πως θα διατηρήσεις καυτή την ερωτική σου ζωή, προτείνει να ξεκινήσεις με το σπαράγγι.

4. Συκώτι

Πριν πεις όχι σε αυτό το φαγητό, μάθε ότι είναι πηγή ψευδάργυρου, ο οποίος είναι απαραίτητος για να διατηρήσει τα βέλτιστα επίπεδα της τεστοστερόνης. Όταν ο οργανισμός δεν παίρνει επαρκή ποσότητα ψευδάργυρου, εμποδίζει την απελευθέρωση των ορμονών που διεγείρουν την παραγωγή τεστοστερόνης. “Ο ψευδάργυρος επίσης αναστέλλει το ένζυμο αρωματάσης, που μετατρέπει την τεστοστερόνη σε περισσευούμενα οιστρογόνα” εξηγεί η James.

5. Κόκκινο κρασί

Μετά από έρευνα που έγινε σε 800 γυναίκες ηλικίας 18 έως 50 ετών, το Πανεπιστήμιο της Φλωρεντίας κατέληξε ότι οι γυναίκες που έπιναν δύο ποτήρια κόκκινο κρασί την ημέρα είχαν πιο αυξημένη λίμπιντο από όσες προτιμούσαν άλλα αλκοολούχα ποτά. Φαίνεται λοιπόν ότι ένα ποτήρι pinot noir ή cabernet εκτός από το ότι διώχνει τις αναστολές, σε κάνει περισσότερο ενεργή σεξουαλικά.

6. Σολοκάτα

Όχι ότι χρειαζόσουν κάποιον ιδιαίτερο λόγο για να φας επιπλέον σοκολάτα, αλλά να ξέρεις ότι περιέχει θεοβρωμίνη (ένα αλκαλοειδές τονωτικό παρόμοιο με την καφεΐνη) και παράγει σεροτονίνη, η οποία μας κάνει να αισθανόμαστε καλά.

7. Λιπαρά ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια έχουν συνδεθεί με την αύξηση της λίμπιντο. Προτίμησε σκουμπρί, ρέγκα, πέστροφα, σαρδέλες, και μακρύπτερο τόνο, τα οποία περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Δεν είναι τυχαίο που οι άντρες με χαμηλή λίμπιντο στρέφονται σε συμπληρώματα διατροφής που περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

8. Αβοκάντο

Λόγω του σχήματός του, θεωρείται ένα θηλυκό φρούτο και σύμφωνα με την ιστορία, οι Ισπανοί ιερείς είχαν απαγορεύσει στους ενορίτες τους να το τρώνε. Φάτο ελεύθερα αφού περιέχει βιταμίνη Β6 και κάλιο, που δίνουν στον οργανισμό τη σεξουαλική ώθηση που χρειάζεται.

ΠΗΓΗ

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s