A Green Observer

Τα τεκταινόμενα από την δική μας προοπτική

ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΛΙΓΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ 20/05/2014

Filed under: ΑΣΤΕΙΑ — quadrifoglioverdeteam @ 18:15
Tags: , ,

Κάνοντας Follow, θα ενημερώνεστε πρώτοι για κάθε τι νέο. Μπορείτε όποιαδήποτε στιγμή να κάνετε Unfollow

κατάλογος

Ρωτάει ο Χίτλερ έναν πιτσιρικά Εβραίο:
-Πόσο χρονών είσαι μικρέ;
-7 στα 8, απαντάει αυτός.
-Μπράβο αισιοδοξία !

Για να καταλάβεις αν μια γυναίκα προσποιείται πως κοιμάται, λες απλά: «Πάχυνες»

Ταμπελάκι σε πόρτα καταστήματος: «ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ»…
Σιγά μην είσαι και κουραμπιές…

– Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί βρήκα αυτό το στρινγκάκι στην τσέπη σου;
– Φυσικά, γιατί είσαι περίεργη κι αδιάκριτη…

Για μερικούς σκέφτομαι:
Θεέ μου, βρέξε μυαλά.
Ή πέτρες, αρκεί να τους πετύχεις.

Οδηγός νεκροφόρας κάνει καμάκι…
-Θέλεις να πάμε βόλτα;
-Με τέτοιο αμάξι;
-Γιατί τι έχει; Άλλοι ψοφάνε για να μπουν σε ένα τέτοιο!

Από οικοδομικές εργασίες τι πείρα έχεις;
-Έχω πηδήξει μπάζα εγώ..

-Μωρό μου με πόσες έχεις πάει;
-Με 14.
-11 μου είπες προχθές…..
-Άλλο τότε..

-Θες να παίξουμε το παιχνίδι του βιασμού;
-Οχι..
-Καλά το πας.

Του ζήτησα να μου πει τι έγινε και μου απάντησε
«νσνσ νσνννσσνσς ννσν σσνσνν, σνννννσνσν ννσνσνς!»
Μου τα είπε όλα με το Νι και με το Σίγμα

-Πού είναι το μωράκι μου; Τι κάνει το γλυκούλι μου; Έλα να μου δώσεις μια αγκαλιά!
-Μάνα μαζέψου! Είμαι 20 χρονών…
-Θα σου κόψω το ιντερνετ για 2 μήνες…
-Εζω εζω ειναι το μωλακι. Ελα αγκαλιτσα μανουλα!

Αν η τελευταία μπουκιά ήταν η δύναμη μου τώρα θα ήμουν ο σούπερμαν, όχι ο χοντρός της παρέας.

Έπιασα τη κοπέλα μου να ξεφυλλίζει περιοδικό με νυφικά.
Ελπίζω να έχει γκόμενο..

Ένας δίδυμος λέει στον άλλον:
-Που ‘σαι ρε όλη μέρα, η μάνα μας με έκανε μπάνιο 2 φορές! –

Έλα παιδί μου που είσαι; Από χθες έχουμε να μιλήσουμε στο τηλέφωνο! πιο Ελληνίδα μάνα πεθαίνεις!

Μη με σκοτώσεις – είπε το κουνούπι – αίμα σου είμαι.
Λύγισα …

Εχθές είχα πάει στο Σύνταγμα μόνος μου, έκανα αυτοσυγκέντρωση.

Είμαι καθόλου όμορφη με το μέικ-απ;
-Δεν χρειάζεσαι μέικ-απ για να είσαι όμορφη!
-Άχου! Τι καλός;
-Πλαστική χρειάζεσαι!

Είσαι γουρούνι αναίσθητο δεν ντρέπεσαι να τσακωνόμαστε κι εσύ να χασμουριέσαι;
– Δεν χασμουριέμαι, να μιλήσω προσπαθώ…

Να δω αν βγάλω τους υαλοκαθαριστήρες… που θα αφήνουν τις κλήσεις!

Kομμουνιστής είναι εκείνος που δεν έχει τίποτα και θέλει να το μοιραστεί με όλο τον κόσμο.

Γείτονες Τατσόπουλου στο STAR:
«Βλέπαμε τις νταλίκες της Durex να ξεφορτώνουν στο σπίτι του αλλά δε δώσαμε σημασία.

Ρωτάει ένας γύφτος τον άλλο:
– Πόσα Τ.Ε.Ι. έχει to Eλλάντα;
-Αγκράμματο είσαι; ντώντικα, και μένουν στον Όλυμπο…!!!!!

Η αμήχανη στιγμή που παραγγέλνει σουβλάκια ο Κασιδιάρης και ο ντελιβεράς είναι αλλοδαπός!

 

Σχολιάστε

